mindennapok

Akit nem érdekel, ne olvassa, úgyis csak próbálkozok! Ezt a blogot azért is csináltam (az unatkozás mellett) mert szeretném pár emberrel megosztani mindennapjaim nehézségeit, és örömeit, illetve sikereit. Lehetséges, hogy ez senkit sem érdekel, de szerintem van 1-2jó barát, aki nemcsak azért hogy jófej legyen, hanem azért is elolvassa mert érdekli. Főleg az osztályomhoz szól ez a (próba) blog, mert szeretném elérni hogy legyen egy jó osztályközösség.

Friss topikok

  • CivilJutub.hu (www.civiljutub.hu): Cikk a CIVIL VIDEÓMEGOSZTÓRÓL CIVILEKNEK (főnök, munkatárs, szervezeti videós, szgépguru, egyesül... (2010.05.18. 15:01) Valahogy összejött nekem minden
  • unalmasPepe: @Dorka666: hát köszi:D előtte is már gondoltam, hogy leirom am. (2010.04.13. 21:01) osztályközösség.....

Linkblog

Archívum

Teccet ez a mai nap:D

2010.04.14. 20:39 | unalmasPepe | Szólj hozzá!

Hmmmm:P Egész jól éreztem magam ma. Reggel esett az eső. Szar kedvem volt. Suliba beértem, 0.orán sokat hülyültünk, röpiztünk:D Hát aztkell mondjam, énis elég komolyan veszem ezeket a játékokat, de azér probálom visszafogni magam. Általában ha én szerváltam elsőre elbasztamXD 2meccset játszottunk, 1-1es végeredménnyel. 2. meccsen 16-13 volt az állás, zsinórba 9-et beszerváltam, és nyertünk. Hát eskü beszartam, hogy hogy tudtam 9szer átütni a labdát. 25-13-ra nyertünk:P Ennyit rég röhögtem, mint ma reggel. Am szerencsém volt, énis tudom, de abban a pár percben, majd beszartam... Magyarbol kaptam egy 5öst:D Pedig 5percet dolgoztam csak azzal a fogalmazással.Egyik szünetben sem unatkoztam, szval eléggé élveztem. Mint tudjátok sztem, én nem tanulni járok be  a suliba, de azér tanulnom is kell. Ezúton kérnék elnézést Mercitől, és Noémitól, meg asszem Mse is kapott ugyhogy tőle is. Nem gondoltam volna, hogy erre ennyire felkapjátok a vizet:S Tényleg boccs. Nem kellett volna befujnom titeket, Rao dezodorjával.  Bár engem nem nagyon izgatott, hogy engem befujtatok női parfümmel, meg mittomén már mivel, bár a metrón cink érzés volt utazni, sok ember között. Délutánra kisütött a nap, mégjobb kedvem lett. Edzés fasza volt, futás nemkellett volna. Utánna átjött haver, borozgattunk. Persze a bor nem boltból való:P Saját termesztés:P Most meg 9 ora van, nem mellesleg ma 26gb filmet leszedtem, fáradt vagyok.... Mozgalmas egy nap volt, de legalább jól éreztem magam, jókedvem volt:P

A bejegyzés trackback címe:

https://unalmasdeezvan.blog.hu/api/trackback/id/tr821921747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása