mindennapok

Akit nem érdekel, ne olvassa, úgyis csak próbálkozok! Ezt a blogot azért is csináltam (az unatkozás mellett) mert szeretném pár emberrel megosztani mindennapjaim nehézségeit, és örömeit, illetve sikereit. Lehetséges, hogy ez senkit sem érdekel, de szerintem van 1-2jó barát, aki nemcsak azért hogy jófej legyen, hanem azért is elolvassa mert érdekli. Főleg az osztályomhoz szól ez a (próba) blog, mert szeretném elérni hogy legyen egy jó osztályközösség.

Friss topikok

  • CivilJutub.hu (www.civiljutub.hu): Cikk a CIVIL VIDEÓMEGOSZTÓRÓL CIVILEKNEK (főnök, munkatárs, szervezeti videós, szgépguru, egyesül... (2010.05.18. 15:01) Valahogy összejött nekem minden
  • unalmasPepe: @Dorka666: hát köszi:D előtte is már gondoltam, hogy leirom am. (2010.04.13. 21:01) osztályközösség.....

Linkblog

Archívum

osztályközösség.....

2010.04.12. 14:31 | unalmasPepe | 2 komment

Sajnos mindenkiben van hiba. Bennem mondjuk elég sok, de olyan nincs, hogy valaki hibátlan legyen. Na most, ettől függetlenül egy osztályközösségnek ki kéne alakulnia, de ez így nem fog menni. Azt vettem észre, hogy néhányan a másik csesztetéséből sportot űznek. Azt figyelik, hogy mikor kössenek bele a másikba. Persze, hogy annak is megvan az oka, hogy miért csinálják ezt, de ez szerintem akkoris tulzás. Minden percben azt figyelni, hogy mikor köthetnek bele a másikba. Ez már gáz. Tény, hogy megvan rá részben az okuk, de ennyi fájdalmat nekik senki nem okozott. Jó ebben az esetben őksem okoznak olyan hatalmas fájdalmat, de ez személy függő. Ez így már akkor is erőltetett. És a másik ok? Hogy miér basztatják? Mert egyszerüen irritálja őket ez a személy. És akkor mivan ha irritáló? Sok dolog irritál másokat is, mégsem csinálják ugyanazt. A minap azon gondolkoztam, hogy az ilyen embereknek nincs lelkiismeretük? Hát nemtudom, az biztos, hogy ettől az osztálytól távol áll az osztályközösség szó mint fogalom. Mindenki nézzen magába, és gondoljon bele, hányszor fojtotta vissza magába a sértő megjegyzéseket? Hát szerintem 3-nál több senkinek sem jut az eszébe. Nekem sem. Régebben ilyen téren borzalmas voltam. Probálok változni énis, kisebb nagyobb sikerrel. De mostmár visszafojtom magamba a megjegyzéseimet, és inkább megtartom magamnak. Ha mindenki teljesítené ezt a "borzalmasan" nehéz feladatot. Már megtennénk az első lépést a normális osztályközösség felé. A második lépés sem nehéz, csak egyszerüen tisztelni kell minden egyes személyt az osztályból. Tudjátok, sok embert jobban tisztelek, mint saját magamat. Mondjuk én elvárom, hogy ez forditva is így legyen. Persze, nekem az is elég, hogy szimplán megadják a tiszteletet. Sok személyt az osztálybol, értékesebb embernek gondolok, mint saját magam. Lehet, hogy ez hülyeség. De ha mindenkinél így lenne, nem lennének veszekedések, összetüzések, megjegyzések. Ne feledjétek, mások érzéseit tiszteletben kell tartani:P

ui: lehet hülyeséget beszéltem megint, ezen nem gondolkoztam annyit, mint az utóbbi 2bejegyzésemen. Lehet ezt csak én érzem így.

A bejegyzés trackback címe:

https://unalmasdeezvan.blog.hu/api/trackback/id/tr521914685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorka666 2010.04.12. 19:09:14

Amit írtál teljes részben igaz! Látom nagy hatással volt rád a mai gépírás óra :D

unalmasPepe 2010.04.13. 21:01:55

@Dorka666: hát köszi:D előtte is már gondoltam, hogy leirom am.
süti beállítások módosítása