mindennapok

Akit nem érdekel, ne olvassa, úgyis csak próbálkozok! Ezt a blogot azért is csináltam (az unatkozás mellett) mert szeretném pár emberrel megosztani mindennapjaim nehézségeit, és örömeit, illetve sikereit. Lehetséges, hogy ez senkit sem érdekel, de szerintem van 1-2jó barát, aki nemcsak azért hogy jófej legyen, hanem azért is elolvassa mert érdekli. Főleg az osztályomhoz szól ez a (próba) blog, mert szeretném elérni hogy legyen egy jó osztályközösség.

Friss topikok

  • CivilJutub.hu (www.civiljutub.hu): Cikk a CIVIL VIDEÓMEGOSZTÓRÓL CIVILEKNEK (főnök, munkatárs, szervezeti videós, szgépguru, egyesül... (2010.05.18. 15:01) Valahogy összejött nekem minden
  • unalmasPepe: @Dorka666: hát köszi:D előtte is már gondoltam, hogy leirom am. (2010.04.13. 21:01) osztályközösség.....

Linkblog

Archívum

Ez unalmas lessz, de bemutatkozok:D

2010.04.09. 18:41 | unalmasPepe | Szólj hozzá!

Hol is kezdjem. szept 13-án( de nem péntek) 1994-ben születtem. Szval sokan idősebbek mint én(XD). Szeretem magam sajnáltatni, de sokszor nem sajnáltatásér irom amit irok, beszélem amit beszélek. Sokan nem vettétek eddig észre, de dadogok. És sok dologban határozatlan vagyok. Haverok ezen jót röhögnek. Utálom a bort. Amugy ez tök poén, mert van szőlőnk, és boros pincénk is, szval abbol el lennék látva rendesen. Amikre büszke vagyok: Néhány nem érdekes eredményemre, 4. esen megvédtem egy csaj osztálytársam 3 szerencsétlen sráctól, akik lelkiismeret furdalás nélkül lányt bántanak. Na ez nekem nem menne, soha életemben nem bántottam még lányt, és remélem, ez nem is fog változni. Nagyon utálom, amikor ezt kihasználják. Kezdem megkedvelni a sulit is, ami év elején elég nehéz volt. Nagyon sok féle zenét meghallgatok, rock, rnb, disco, house, techno akármi.... kivéve jazz, népdalok, opera meg a hard rock. Eléggé érzelmes típus vagyok, sokszor kimutatom az érzelmeimet. Megbecsülöm az életem, mert tudom, hogy egyszer élek. Szeretek nosztalgiázni, mostanság sok olyan számot hallgatok amiket 4-5éve, és nagyon jó érzés felidézni az emlékeim. I make mistakes but I learn from everyone. Hibázok, de tanulok mindenkitől. Probálok e szerint élni, kisebb, nagyobb sikerrel. Általában ha valakinek sajnáltatom magam, sokszor többet ér el egy öleléssel, mint fél ora vigasztalgatással. Elég régimódi vagyok ami azt illeti. Tudtommal most nincs egy ellenségem sem, bár kitudja.... Életem értelmét a kenuban találtam meg, remélem megtalálom azt a személyt aki képes lessz betölteni a kenu fölötti helyet az életemben. Mostanában nem vagyok egy nagy humorzsák, szerintem ezt észrevettétek. Ami pozitivum, hogy sok barátot szereztem a suliban, szerintem egyszer össze is fogom foglalni nevekkel együtt, de elég hatalmas lista lessz. Probálom megbecsülni őket, mert nem minden sarkon fogok ilyen barátokat találni, és elveszteni őket sokkal könyebb, mint megszerezni a bizalmukat.

A bejegyzés trackback címe:

https://unalmasdeezvan.blog.hu/api/trackback/id/tr481907952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása