mindennapok

Akit nem érdekel, ne olvassa, úgyis csak próbálkozok! Ezt a blogot azért is csináltam (az unatkozás mellett) mert szeretném pár emberrel megosztani mindennapjaim nehézségeit, és örömeit, illetve sikereit. Lehetséges, hogy ez senkit sem érdekel, de szerintem van 1-2jó barát, aki nemcsak azért hogy jófej legyen, hanem azért is elolvassa mert érdekli. Főleg az osztályomhoz szól ez a (próba) blog, mert szeretném elérni hogy legyen egy jó osztályközösség.

Friss topikok

  • CivilJutub.hu (www.civiljutub.hu): Cikk a CIVIL VIDEÓMEGOSZTÓRÓL CIVILEKNEK (főnök, munkatárs, szervezeti videós, szgépguru, egyesül... (2010.05.18. 15:01) Valahogy összejött nekem minden
  • unalmasPepe: @Dorka666: hát köszi:D előtte is már gondoltam, hogy leirom am. (2010.04.13. 21:01) osztályközösség.....

Linkblog

Archívum

az élet

2010.04.11. 17:41 | unalmasPepe | Szólj hozzá!

Na most vagyok abban az 5percemben, hogy megint csak elmélkedem. Azon gondolkodtam, hogy mennyire nem értékelik az emberek az életet. Szerintem pedig kéne, mert hatalmas kincs. Mindenki nézzen magába, és gondoljon bele, hogy hányszor tett úgy, ahogyan tette, hogy megbecsülje az életet? Szerintem 10%. Pedig most nem arra gondolok, hogy nem gyujtottrá, vagy nem iszek mert káros, hanem valami olyasmira, amihez tartozik egy felelősségteljes gondolkodás az élet értelmére vonatkozóan. Hát szerintem itt már 5%-nál járunk. Na és ki az aki megbecsüli mások életét? Ki az aki átadja a helyét a buszon egy idős embernek szó nélkül? Nem kell, hogy kérje, egyszerüen csak idős és segítek neki. Hát 10ből talán 1ember. Ez egy olyan átlagos felfogás, mint amien átlagos a mai ember. Persze, tisztelet a kivételnek. A mai ember, a mai fiatalság, a mai egyszerű ember már nem nézi meg egy virág szépségét, nem gondol bele, hogy mi miért van, csak élvezi azt amit mások kemény munkával megcsinálnak de nem viszonozzák, sűrűn meg se köszönik. Az élet rövid! Az élet rövid, ésha nem úgy éled, hogy mások szeressenek, akkor bukott vagy. Saját magadat is lebecsülöd, azt mondod nem vagy szép vagy helyes, de nem gondolkozol el a belső értékek fontosságán. Vegyünk egy példát: Én. Elnézést, de most csak önmagam tudom felhozni. Nem vagyok se helyes, se menő, se casanova semmi ilyen. És mégis elég sokan szeretnek. Miért? A belső értékek miatt.

ui: Az utolsó sor lehet tulzás volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://unalmasdeezvan.blog.hu/api/trackback/id/tr951912408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása